Kirpi Sonic izle | Full izle, Hd izle, 720p izle, Türkçe Dublaj izle, Hdfilmcehennemi2.vip
Sitemizde şuan toplam 9538 film bulunmaktadır.

Kirpi Sonic izle

502
1500TL %100 HER YATIRIMA %15 ÇEVRİMSİZ BONUS, MİN YATIRIM 25TL
617.447
Film Bilgileri 1 sene önce eklendi
Kirpi Sonic izle

Kirpi Sonic izle, Kirpi Sonic full izle, Kirpi Sonic türkçe dublaj izle, Kirpi Sonic altyazılı izle, Kirpi Sonic hd izle, Sonic the Hedgehog 2020 izle, Kirpi Sonic, peşine düşen yetkililerden kurtulup, şeytani doktorun elinde bulunan yüzükleri geri almaya çalışan Sonic'in hikayesini konu ediyor. Hükümet, insan biçiminde bir kirpi olan Sonic’i yakalamak için peşine düşer. Devlet görevlileri her yerde Sonic’i aramaya başlar. Sonic ise bu sırada şeytani Dr Eggman’ın ele geçirdiği yüzükleri geri almaya çalışmaktadır. Küçük bir kasaba olan Green Hills’in şerifi Tom Wachowski, Sonic’in peşine düşen hükümet yetkililerinden kaçmayı başarıp, doktordan yüzükleri geri alabilmesi için yardım etmeye karar verir. Ancak bu sandığı kadar kolay olmayacaktır. hdfilmcehennemi2.vip keyifli seyirler diler.

Film Dili: ,

Orjinal Adı: Sonic the Hedgehog

Kategori: 2020 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Komedi Filmleri, Macera Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2020

IMDb Puanı: 6.6

Yönetmen: Jeff Fowler

Oyuncular: Ben Schwartz, James Marsden, Jim Carrey, Tika Sumpter, Natasha Rothwell, Adam Pally, Lee Majdoub, Neal McDonough, Tom Butler, Frank C. Turner, Melody Nosipho Niemann, Shannon Chan-Kent, Brad Kelly, Elfina Luk, Garry Chalk

Ülke: Amerika, Japonya, Kanada

Etiketler:

Benzer Filmler
Türkçe AltyazıLuka izle
2021
7.8
818 izlenme
Türkçe AltyazıSessiz Bir Yer 2 izle
2020
7.8
114.169 izlenme
Türkçe AltyazıSherni izle
2021
7.4
1.247 izlenme
Türkçe AltyazıBir Eksik izle
2021
7.1
1.400 izlenme
Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kirpi Sonic izle” filminde 46 Yorum bulunuyor.
  1. halil - 4 gün önce demiş ki:

    sonda tails’in gelmesi cok sasirticiydi bence sonic the hedgehod 2 daha aksiyonlu olacak

  2. Elif - 2 ay önce demiş ki:

    Film efsane ha bide çatıdan insan atılırmı ışnlanma olmasaydı ponçik bey ve simit hanım şimdi hortlak olurlardı

  3. utku - 4 ay önce demiş ki:

    film çok iyi hele sonu müthiş

  4. Yasin - 4 ay önce demiş ki:

    Sonunda ağladım resmen çok güzel bir film tavsiye ederim

  5. Muhammet Ali - 4 ay önce demiş ki:

    Abi efsane bi fil ve kardeşim film de Azerbaycanistan diye bir ülke yok demişti adam Azerbaycan demedi

  6. nureddin - 4 ay önce demiş ki:

    bu filimde azerbaycan oyle bir ulke yok dediler ama ben azerbaycanliyim ayibyaaaa

  7. Efe - 5 ay önce demiş ki:

    bu siteyi çok seviyorum her filmi bedava veriyo sinamaya gitmemize ve ya netflixe para vermemize gerek kalmıyo ve (filme bayıldım)

  8. veysel - 5 ay önce demiş ki:

    muhammet ali:admin abi bütün soruları cevapladın sıra bende film neden açılmıyo ben:ne açılmı yo su lan basbaya açılıyo

  9. veysel - 5 ay önce demiş ki:

    admin abi bütün soruları cevapladın sıra bende film neden açılmıyo

    • wawxax - 5 ay önce demiş ki:

      sorunsuz calisiyor.

  10. veysel - 5 ay önce demiş ki:

    2. kesin çıksın efsane çıkartır’larsa 2. sini efsane olur

  11. veysel - 5 ay önce demiş ki:

    efsane

  12. mert yener - 5 ay önce demiş ki:

    şu ana kadar izlediğim bütün filmlerden çok iyiydi

  13. bilal - 5 ay önce demiş ki:

    film efsaneymiş

  14. Yigit - 5 ay önce demiş ki:

    Efffsooo 2. Gelse çoooook iyi olur

  15. LIGHT KING - 5 ay önce demiş ki:

    çok güzeldi 2. bülümünü isterim. en beğendiğim kısmı sonic in mavi bir patlama yaratmasıydı

  16. LIGHT KING - 5 ay önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL FİLMDİ 2. SİNİ BEKLERİM

  17. arif - 5 ay önce demiş ki:

    azerbeycana söylenlerini beğemedim sizin suçunuz değil

  18. Yasin Balci - 5 ay önce demiş ki:

    Uzun zamandır izlediğim en iyi filmdi doğrusu 2. Filmini beklerim.

  19. barış - 5 ay önce demiş ki:

    bence güzeldi ve 2. filimin çıkmasını bekliyorum çok heycan verici olcak bence!

  20. Ali - 6 ay önce demiş ki:

    güzel yani

  21. Umut - 6 ay önce demiş ki:

    doğru söylüyor sunuz çok güzel

  22. Havva - 6 ay önce demiş ki:

    ben en çok fragmanını sevdim ama filmi güzel müzik, dad dada dadada da da ennn sevdim veeee kenimi kaptırdı oooooooooooooooooo aaa filim bitince kalbime bi şey oldu a sonik aaaaaaaaaaaaaa hayatımın en iyi filmi muuma

  23. batu - 6 ay önce demiş ki:

    Film güzel ama bazı yerler 1 saate uzatma gibi olmuş ama green hils stage 1 yeri oraya gönderöe yapmaları iyi olmuş

  24. MUHAMMET - 9 ay önce demiş ki:

    Yaaaa. NE GÜZEL BİR FİLM. Aynı oyununun gerçek hayatı. Bu arada bazı videolarda sonic gibi bir şeyin aşırı hızlıca arkasından ışık bırakarak gittiği gösterilmiş. Araştırsanız görürsünüz. Bu arada Tails türkçe olduğu için kız seslendirmiş. Normalde erkek seslendiriyor. Veeee 2ci bölümü gelirseeee BEST olur. GREEN HİLL’s sözcüğü de oyundakı STAGE 1’in ismi.

  25. ibrahimhan - 1 sene önce demiş ki:

    tails kız değil ama bu seride kız yapmış sorun değilki böyle daha tatlı olmuslar 😀

  26. Güçkan - 1 sene önce demiş ki:

    Şükür kavuşturan

  27. muhammet ali - 1 sene önce demiş ki:

    admin abi bütün soruları cevapladın sıra bende film neden açılmıyo

    • wawxax - 1 sene önce demiş ki:

      sorunsuz calisiyor

  28. Samir - 1 sene önce demiş ki:

    Flim harika, devamı çıkacak. filmin sonu buna gönderme yaptı

  29. demirhankeskin - 1 sene önce demiş ki:

    film efsane (sonic asıl öyle) fakat tails kız değilki siz iyimisiz ya

  30. okansendur - 1 sene önce demiş ki:

    komik eğlenceli film

  31. Onur - 1 sene önce demiş ki:

    Güzel bir film çocukluğunda bu oyunu oynamış birileri beni iyi anlayacaktır.

  32. Zeynep - 1 sene önce demiş ki:

    Film çok iyiydi site de harika

  33. DeadTR - 1 sene önce demiş ki:

    iyi ama buna bir türkçe dublaj yakışır bee!! eğer imkanınız varsa reklamsız bir sonic izleme keyfi istiyorum!şimdiden teşekkürler!

  34. Türkçe dublaj - 1 sene önce demiş ki:

    ADAMIN DİBİSİN SİTE!!!

  35. Türkçe dublaj - 1 sene önce demiş ki:

    ya ADMİN abi türkçe dublaj version yokmu lütfen cevaplayın

    • wawxax - 1 sene önce demiş ki:

      yukaridaki alternatiflerden TR moly yazan dublaj zaten

  36. efe - 1 sene önce demiş ki:

    admin sizden Allah razı olsun filmleri veriyosunuz

  37. musab - 1 sene önce demiş ki:

    eggman daha şişko deil miydi?

  38. Extreme Sonic Fan - 1 sene önce demiş ki:

    Hiç unutmayacağım filmi SÜPPERR

  39. mahmut sert - 1 sene önce demiş ki:

    SEVGILI ADMIN BU KUMAR SITESININ REKLAMLARI OLAN BU VIZYON COCUK FILMINI YAYINLARKEN HIC DUSUNMUYORMUSUN BU FILMIN IZLEYICI KITLESI TAMAMEN COCUKLAR .KAAN KARDESIM BU SADECE KACAK FILM KOPYASI YAYINLAMAYA BENZEMEZ .AKABINDE YAYICILIGI TESVIK ETTIGIN VE KOPYAYI IZLETTIREREK BEN YAPMIYORUM SADECE BEN ALINTI KULLANIYORUM DIYEREK LISANS HAKLARINI IHLAL ETMEKTEN KURTULUYORSUN . AMA KUMAR TESVİKİ VE AGIR CEZA HUKUMLERINI IHLAL EDICI BU TUTUM SADECE SITENIN DEGIL SENIN HURRRIYETINI BAGLAYICI HUKUMLERI BERABERINDE GETIRIR. KALDIRIN BUNU GUZEL KARDESIM GUZEL BIR HAL ILE SIZI VE SITENIZI IKAZ EDELIM SIMDILIK .

    • wawxax - 1 sene önce demiş ki:

      sinema cekimi filmlerdeki reklamlar bizim hic bir alakamiz yok. dagitici bize videolar o sekilde servis ediyor. rahatsiz oluyorsaniz sinema cekimi filmleri izlemeyin. bekleyin 2 3 ay sonra orjinalini izlersiniz.

  40. Adil - 1 sene önce demiş ki:

    Güzel flim

  41. Taha - 1 sene önce demiş ki:

    Admin bu filmin ne zaman Türkçe altyazılı versioyunu gelecek?

    • wawxax - 1 sene önce demiş ki:

      bu hafta ici gelir