9 Kere Leyla izle | Full izle, Hd izle, 720p izle, Türkçe Dublaj izle, Hdfilmcehennemi2.vip
Sitemizde şuan toplam 9538 film bulunmaktadır.

9 Kere Leyla izle

122
1500TL %100 HER YATIRIMA %15 ÇEVRİMSİZ BONUS, MİN YATIRIM 25TL
286.631
Film Bilgileri 6 ay önce eklendi
9 Kere Leyla izle

9 Kere Leyla izle, 9 Kere Leyla full izle, 9 Kere Leyla sansürsüz izle, 9 Kere Leyla hd izle, 9 Kere Leyla 2020 izle, Dayanıklı bir ev hanımı, kocası ve onların evlilik terapisti, zehirli bir aşk üçgenine ve antika bir el yazması elde etme planına saplanır... hdfilmcehennemi2.vip iyi seyirler diler...

Orjinal Adı: Leyla Everlasting

Kategori: 2020 Filmleri, Komedi Filmleri, Tavsiye Filmler, Türk Komedi Filmleri, Yerli Filmler

Yapım: 2020

IMDb Puanı: 4.0

Yönetmen: Ezel Akay

Oyuncular: Haluk Bilginer, Demet Akbag, Elçin Sangu, Firat Tanis, Alican Yücesoy, Emre Kivilcim, Hakan Eke, Ihsan Ceylan, Resit Berker Enhos, Kerime Obenik, Zafer Sahin, Bimen Zartar

Ülke: Türkiye

Etiketler: , ,

Benzer Filmler
Türkçe AltyazıLuka izle
2021
7.8
838 izlenme
Türkçe AltyazıSessiz Bir Yer 2 izle
2020
7.8
114.237 izlenme
Türkçe AltyazıSherni izle
2021
7.4
1.260 izlenme
Türkçe AltyazıBir Eksik izle
2021
7.1
1.402 izlenme
Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“9 Kere Leyla izle” filminde 51 Yorum bulunuyor.
  1. Cengiz - 4 hafta önce demiş ki:

    Türk film tarihinin bu kadar kaliteli oyuncu kadrosuna sahip olarak bu kadar kötü film yaptığı için yönetmeni tebrik etmez başarılarının devamını temenni etmem

  2. gökçen ezel özkır - 3 ay önce demiş ki:

    çok güzel gündemdeki olayları eğlenceli anlatmış MALLARIN anlaması için ama MAL işte anlamamış FİLM İZLEMEYİ BİLENE ANLAYANA ÇOOOK GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK

  3. yorumcu - 3 ay önce demiş ki:

    filmin saçma sapan girişine rağmen, bazı arkadaşların yorumlarına bakarak (belki yanılıyorumdur diye) filmin son dakikasına kadar tahammül ettim ama bu kadar saçma, anlamsız bi film olamazdı heralde. azıcık IQ seviyeniz varsa bu film izlenmez. zamanınıza yazık

  4. ömer - 4 ay önce demiş ki:

    şaçma salak bir film imdb puanından anlaşılacağı gibi berbAT

  5. eleştirmen - 5 ay önce demiş ki:

    şu film hakkında ileri geri konuşan gevşeklere bakmayın onlar filmi götüyle izliyor sanırım film gayet izlenir netflix yapımı oldugu ıcın bu trekler boş boş kunusup durmus işte mk yapım yerli olsa boyle konusmazlar…

  6. fatih - 5 ay önce demiş ki:

    berbat ötesiiiiiii…..

  7. İnci - 5 ay önce demiş ki:

    Aşırı sıkıcııı sonuna kadar bile seyretmeye tahammül edemedim

  8. Thbhh - 5 ay önce demiş ki:

    Iyikide izlemwye davam etmedim bokun temsili resmn

  9. MuRaT_CaN_06 - 5 ay önce demiş ki:

    netflix izlemeyin ve izlettirmeyin. tam rezalet filmler

  10. toprak - 6 ay önce demiş ki:

    filmi anlama diye bir mevzu yok. boş yapmayın. kötü, kötüdür. felsefeye gerek yok.

  11. murat sahingoz - 6 ay önce demiş ki:

    bu filmi anca 2030 da anlayacaklar ,,, imdb si 4 OLMASI ûzûcû bizim millet sinema egitimi bilgisi kulaktan dolma ve tavsiye ile filmler seyrediliyor kendi zevkleri yok ,,, ki zaten bu filme 4 verilmesi ve binler filmleride mesela RECEP IVEDIK Filmi yani zevk meselesi vizyon meselesi ,,,

  12. aliveli49elli - 6 ay önce demiş ki:

    tek kelime ile harika harika ötesi. Oyunculukları çok güzel. Haluk Bilginer , Demet akbağ…. Ölmeden önce sizlerle oturup sohbet etmeyi istiyorum. Yılmaz Erdoğanda dahil. Bırakın senaryoyu bırakın filmi , oyunculukları izleseniz yeter. Ben beğendim gerisi alakadar etmez. Müzikal var, derin anlamlar ve ötesi… Daha bir sürü şey izleyin ve görün…

  13. demet - 6 ay önce demiş ki:

    anlayana çok güzel bir film olmuş gündemde olan konuları ele almaları güzel

  14. türker - 6 ay önce demiş ki:

    filmi anlamayanlara üzüldüm gerçekliği insanın farkında olmadan gecirdiği anlam karmaşasıylaa yaşananı cok güzel anlatmış haluk bilginerin oyunculugu beni benden aldı erkek olmamdan mı bilemedem basit ve gazla calısan varlıklara tam örnek xD
    anlamayanlar film diye izledikleri şeyler bir gram kendi bilincini harekete gecirmeyen tamamen yapay bir gercekliğe müptela olmuş olabilirler bence cok güzeldi daha güzel olabilirdi bu oldu diyede daha iyisi yapılmıcak diye bişeyde soz konusu deyilde işte kiminin ön yargılarında bu var herkeze iyi seyirler

  15. Lilith - 6 ay önce demiş ki:

    İzlerken çok sıkıldım uykum geldi devam edemedim..

  16. aryemüs - 6 ay önce demiş ki:

    dekor kostümler şahane keza oyunculuklar da ama film felaket. yani cidden felaket.

  17. ferdi - 6 ay önce demiş ki:

    99 kere olmamış leyla

  18. SELOO - 6 ay önce demiş ki:

    FİLMİ ANLAMAYAN VE BEĞENMEYEN GERİZEKALI KESİMLİ İNSANLAR İZLESEYDİNİZ BELKİ BİŞEY ÖĞRENİR YADA BİŞEYLERİN FARKINA VARIRDINIZ FİLM İZLEMEYİ BİLMEDEN FİLM AÇMAYIN.

  19. hebele - 6 ay önce demiş ki:

    gayet kaliteli olmuş bay-e filmine benzetilmiş müzikal güzel

  20. Tamara - 6 ay önce demiş ki:

    Harika🌟🌟🌟🌟🌟 almamak ve mesaj almak için biraz kafa lazım tabi

  21. sevval - 6 ay önce demiş ki:

    cogu kisinin aksine begendim gayet eglenceli

  22. kemal - 6 ay önce demiş ki:

    ıgrencc otesı berbat o guzelım dekorlara yazıkkk

  23. srknbs - 6 ay önce demiş ki:

    beğenmedim….kadro güzel ama senaryo berbat….

  24. ebru - 6 ay önce demiş ki:

    ömrümde bu kadar iğrenç bir film daha izlemedim. berbat bitirmeden çıktım…

  25. muhsin - 6 ay önce demiş ki:

    berbat bitiremedim

  26. MİKEZOSS - 6 ay önce demiş ki:

    film gurularına sesleniyorum.bizim göremediğiniz ne gördünüz allah aşkına.dört dörtlük saçmalamışsınız.bir filmi bazen haluk bilginer bile kurtaramayabilir.34 dk dayandığımım için kendimi kınıyorum.şaka mısınız..nesi güzel?

  27. salih - 6 ay önce demiş ki:

    vakit kaybi tamamen

  28. tolga - 6 ay önce demiş ki:

    Böyle saçma sapan bi film için zamanınız varsa izleyin….

  29. MarulAdam - 6 ay önce demiş ki:

    Film gerçekten çok farklı ve her zevke hitap etmeyecek bir film. Bir masal gibi ilerliyor. Ben özellikle filmin müziklerini ve Haluk Bilginer in oyunculuğunu çok beğendim. Özellikle bayıldığı sahnelerde söylediği şarkılar güzeldi. Geneline baktığımda çok mükemmeldi diyemem ama çok da acımasızca eleştirilmeyi hak etmiyor . 10 üzerinden puan vermem gerekse ben 6 verirdim

  30. murar - 6 ay önce demiş ki:

    turk sinemasinda izledigim hatta ikinci kez izledigim muhtesem bir film,,, ama bu filmi ses muzik kamera içindeki espriler geçisler kurgular bizim ûlkede ilk planda kolay algilanabilecek turden degil ,,,,

  31. matbule - 6 ay önce demiş ki:

    keyifliydi tavsiye ederim.

  32. molla - 6 ay önce demiş ki:

    haluk bilgineri cıkarsan poh gibi film. haluk bilginerin varlığı kurtarıyor filmi.

  33. Merve - 6 ay önce demiş ki:

    Ufff harikaydı bayıldımm 2 gelsin yaa😘

  34. volki baba - 6 ay önce demiş ki:

    deve kuşu kabare tadında değişik bir senaryo..müzikal..film şöyle böyle demek yerine ömrünü sanata ve sinemaya vermiş iki usta sanatçının bir araya gelmesinin tadını çıkarınnn..macera korku gerilim falan arayan,başka filmleri incelesin… bilginer ve akbağı izlemek isteyen,hemen başlasın.. ellerine yüreklerine dillerine sağlık..

  35. Hayat nur - 6 ay önce demiş ki:

    Çok sacma cok mal gibi bir film.. izlemeyin bos yere zaman kaybi sadece cok iğrenç.

  36. Müthiş eğlenceli film - 6 ay önce demiş ki:

    Müthiş eğlenceli bir film , çok şüjür önyargılı davranmamışım.muzikal Tiyatro resmen.

  37. Rafael - 6 ay önce demiş ki:

    Yahu Muzikal tiyatro tadında fir film. Eğlenceli bir film)). Haluk Bilginer tek yeter zaten. Tiyatrodan anlamayanlar tabi beğenmez, beğenseler şaşardım zaten. Allahdan ön yargılı davranmadım,çok şükür.

  38. poh gibi - 7 ay önce demiş ki:

    poh gibi

  39. murat - 7 ay önce demiş ki:

    kesinlikle izlemeyin tamamen vakit kaybı

  40. didaktik yazar - 7 ay önce demiş ki:

    Usta oyuncuların heba edildiği bir eser olmuş. Verilen mesajları uygun bulmadığım bir film. Genelleyici yaklaşımları beni bir erkek olarak rahatsız etti. İslam dinini “metafor” amaçlı kullanmak bizim hem dinimize hem de örf ve adetlerimize ters düşmüş. İzlerken istemsizce sinirlendiğim bir filmdir kendileri.

  41. Alper - 7 ay önce demiş ki:

    Rezaletin rezaleti dedikleri bu olsa gerek film çok kötü arkadaşlar

  42. dc - 7 ay önce demiş ki:

    bu kadar ıyı bı kadro olusurup bu kadar kotu bı fılm cekmekte ayrı bı emek ısteyen olay bence.

  43. yasin - 7 ay önce demiş ki:

    tek kelıme ile iğrenç..

  44. Gül - 7 ay önce demiş ki:

    Anlamlı mesaj verelim derken saçmalamışlar..

  45. Green - 7 ay önce demiş ki:

    Tam anlamıyla ezel akay sıçmış arkadaşlar. Vasatında altında bir film.

  46. Feymania - 7 ay önce demiş ki:

    Eğlenceli hoş bir film olmuş. Demet akbağ ve Haluk Bilginer beklentimi boşa çıkarmadı. 7 kocalı Hürmüz u hatırladım. O tat vardı.

  47. Evren - 7 ay önce demiş ki:

    @kutlay film yükleneli 40 dk olmuş senaryoyu nasıl beğenmedin? Heralde sen konya diye kenyaya giden recep ivedik senaryosu seviyorsun

  48. Cinedr - 7 ay önce demiş ki:

    Teşekkürler admin. Çok güzel bir film.Kalite oyuncular kalite bir yapım.Beğenmeyen gitsin recep ivedik izlesin. Ezel Akay yine yapmış.

  49. Kutlay - 7 ay önce demiş ki:

    Senaryosu bos bir film.Tavsiye etmem.

  50. Bb - 7 ay önce demiş ki:

    Film kapaliyken arkadan gelen sesi nasil engelleriz. Filmi hee durdurup baslattigimda cikiyor.yeniden baslatmak ve reklamlari yeniden izlemek zorunda kaliyorum

    • wawxax - 7 ay önce demiş ki:

      reklam engelleyicileriniz reklam kodunu engelliyor ama sesi engellemiyor o yuzden bu sorunla karsilasiyorsunuz. ses 21 saniye surer zaten beklerseniz.